Taky jsem nakoupil u xiaomi-mobile.cz , škoda že jsem tohle vlákno nenašel dřív. Nákup dobrý,vše proběhlo jak má,ale když mi telefon po 4 měsících začal blbnout,a já jim jej zavezl,tak mi po dvou týdnech přišel s tím,že byla vyměněna baterie a displej. Ovšem po hodině odešel zvuk z hl. reproduktoru... tejden jsem jej používal než jsem našel čas zavézt telefon na reklamaci. Za dva tejdny mi přišel telefon se servisním listem,že se závada neprojevila,ale zvuk šel,to asi ten chlapík z PPL někde zastavil a telefon mi opravil...řekl jsem si že aspoň funguje. Za cca 3 tejdny opět,špatné nabíjení a displej nefungoval jak by měl. Dokonce už jsem si koupil i záložní telefon,protože reklamace už to byla třetí a já nechtěl furt měnit telefony/vracet se ke starším modelům. Telefon přišel včera. Na předním panelu chybělo ochranné sklo,malá folie co jsem lepil na zadní foťák taky pryč,a v servisním listě "po resetování telefonu do továrního nastavení se závada neprojevila",tak jsem si říkal "a kam se sakra podělo to sklo a folie? A jaktože když jsem ho večer před tím než jsem ho dovezl,resetoval sám do továrky,se závada nevyřešila? Vždyť jsem to ještě raději zkoušel v MHD a ještě před nimi přímo v budově?". Za mě obrovský zklamání co se týče jednání a servisu. Komunikace je na úrovni dohadování a když telefon přivezu tak mi stejně přijde opravenej dočasně a reklamace neuznaná, asi aby náhodou nemuseli řešit vadnej kus. Zjevně. Z xiaomi-store mi odepsali že je podezřelý abych měl telefon tak často na reklamaci a nebylo nic závadnýho. Taky svých 7500 asi už neuvidím,nebo si je "neužiju" v podobě své Mi4